středa 30. listopadu 2016

Co si přeje jogínka pod stromeček 2016?


Jak já zbožňuju Vánoce. To si nedokážete představit. Vyzdobuju všechno co se dá, zapaluju svíčku s vánoční vůní a každý den poctivě loupám čokoládu z adventního kalendáře :) Možná ´´za to můžou´´ naši a já jsem jim za to vděčná. Byla jsem vychovaná v atmosféře těch pravých Vánoc. Vždycky jsme měli (a pořád to tak je) krásně vyzdobený domeček (uvnitř i venku), poctivě zapalovali každou adventní neděli svíčku na svícnu, chodili o vánočních prázdninách do kostela kouknout se na betlém. Pokaždé jsme vzali pár korunek a hodili je do kasičky ´´černouška´´, který za penízky uklonil hlavou, mamka si chtěla tam nahoře každoročně šplhnout, takže tam dávala nějakou papírovou čímž ho chudáka ucpala, takže už pak nekýval :-D

Co si pamatuju, tak mamka se nikdy nestresovala kvůli úklidu, nákupem dárků či pečení (nebo se jí to podařilo přede mnou šikovně schovat :)) Stromeček jsme zdobili až den před Štědrým dnem, aby nám nezevšedněl a taky, aby jsme u štědrovečerní večeře cítili tu jeho krásnou vůni co nejintenzivněji. Kapr byl samozřejmostí, řízek nebo filé nepřipadalo v úvahu. Šupinky ze štědrovečerního kapříka jsme měli všichni poctivě v peněženkách po celý rok.

Pro mě jsou opravdu Vánoce svátkem klidu, míru a lásky. Dávání dárečků je jen třešničkou na dortu. Ale bez těch třešniček by to nebylo ono, proto vám dnes představím takový malý jógový wish list, který zhmotňuje má přáníčka pod stromeček. Třeba znáte nějakou jogínku, tak se můžete inspirovat.

Jógová podložka/jógamatka
Jóga se dá praktikovat snad na každém místě. Prakticky k ní nepotřebujete nic (ani speciální oblečení) kromě jedné věci a tím je jógamatka. Já si před rokem koupila nějakou obyč cca za tři stovky, jenže po jógové konferenci v Luhačovicích (kde dostala na frak) se mi tak začala drolit, že se stydím odcházet z každé hodiny, protože zůstávají po mě růžové ´´drobky´´ z jógamatky. A jelikož jsem se do jógy zamilovala, tak při koupi bych teď rozhodně sáhla po kvalitě. Tím může být např. jógamatka značky Prana.
Kde koupit? (zdroj obrázku) www.jogamarket.cz

Polštářek na oči

Tento speciální polštářek jsem objevila nedávno a totálně mu propadla. Je plněný lněnými semínky a levandulí a tím pádem je krásně ohebný a skvěle se tak přizpůsobí konturám obličeje. Na dotek je jako pohlazení. Osobně jsem ho měla během relaxace v šavásaně a nemůžu si ho vynachválit.
Kde koupit? (zdroj obrázku) www.jogamarket.cz
Zvonkohra Koshi
To tak jednou ležím v šavasáně (teď to vypadá, jako bych necvičila nic jiného než šavásanu :-D) a slyším nádherný zvuk. Ptám se sama sebe, co to je? Tibetská mísa ...nee, zvonečky...nee....Až po skončení hodiny se ptám Alenky, co to bylo. Byla to zvonkohra Koshi. Přísahám, že vždycky když ji slyším, tak mi běhá mráz po zádech. Jsou 4 typy - Voda, Země, Oheň, Vzduch. Můj favorit je voda. Ta melodie, kterou zvonkohra vytváří, je jak písnička podle not. Krásně zní a vytváří kouzelnou atmosféru.
Kde koupit? (zdroj obrázku) www.siddha-ajurveda.cz



Věčný kalendář
Nakladatelství Mandal Bal vydává knihy od mého oblíbeného Sri Chinmoye. Kromě jeho knih vydali i nádherný věčný kalendář, který obsahuje fotografie a jeho inspirující aforismy. Pravým smyslem to kalendář není, neobsahuje totiž letopočty ani názvy dní v týdnu - proto tedy věčný, můžete ho používat po zbytek života. A povzbuzujících vět není nikdy dost..
Kde koupit? (zdroj fotek) http://knihy.madalbal.cz/novy-den-nova-prilezitost





Mala
Mala je růženec hinduistického a buddhistického náboženství. Skládá se ze 108 korálků a slouží k odpočítávání během meditace. Já se zatím do hlubokých meditací nepouštím, ale líbí se mi jako ´´šperk´´. Nejvíc mě oslovují Maly z drahých kamenů (křišťál nebo růženín) a také z rudrakshy.
Samozřejmě by se mi nejvíc líbilo jet do Indie a koupit si Malu tam, hlavně kvůli spirituálnímu propojení energií ve šperku, ale to budu muset ještě chvíli šetřit.
Kde koupit? (zdroj fotky) www.jogamarket.cz




Péče o sebe
Tak nějak jsem začala přemýšlet, co všechno kosmetika v sobě má a pátrala po složení. Při výpisu jsem se zděsila a tak přešla na přírodní kosmetiku. Jsem v tom trošku nováček a zkouším pokus omyl. U přírodní kosmetiky si pamatujte, že než ´´zabere´´ trvá to daleko dýl, než u klasické, protože ta je napěchovaná všemi těmi chemickými koktejly. Na Nobilis Tiliu jsem narazila v jógovém studiu. Mám od nich růžovou vodu a je prostě TOP. Jedná se o českou firmu, která vyrábí přírodní a bio kosmetiku, což jsou pro mě dvě hlavní priority při mém výběru. Proto na mém wish listu jsou další produkty, které bych ráda zkusila.
Kde koupit? (zdroj fotek) http://eshop.nobilis.cz/
 
 
 
 
Tak to je celý můj wish list, nebo-li dopis pro Ježíska :-) A co vy, píšete ještě dopis pro Ježíska?

Žádné komentáře:

Okomentovat